اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان
استان مرکزی

خبرهای ویژه













پيام تبريك و تسليت حجت الاسلام حاج علی اکبری درپی شهادت شهيد علی خوش لفظ


متن اين پيام به شرح زير مي باشد:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوالله علیه،فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا

 

روح پاک رزمنده و جانباز پرافتخار اسلام،حاج علی خوش لفظ،پس از تحمل شاکرانه و عارفانه ی درد ها و رنجهای بسیار به یاران شهیدش پیوست و در جوار رحمت بیکران الهی ماوا گرفت.

خالق حماسه های بزرگ و آفریننده ی خاطرات خواندنی دفاع مقدس،ازسیم خاردار دنیای فانی عبور کرد و به سرمنزل سعادت و شهادت باریافت.بهشت رضوان حق و جنت لقاء الهی در همجواری یاران شهیدش گوارایش باد.

بی تردید اثر ماندگار "وقتی که مهتاب گم شد"که به تقریظ رهبر فرزانه انقلاب اسلامی رسیده است ،چون مهتابی تابناک بر ایوان ادبیات و هنر پایداری و مقاومت اسلامی وانقلابی ملت و فرزندان سلحشورش خواهد درخشید و عنوان یکی از درخشان ترین ستاره های راهنما در سپهر هدایت و تعالی این نسل و نسل های آینده راهگشا و رهنمون خواهد بود.

اینجانب شهادت آن جانباز سرافراز را به پیشگاه رهبر عزیزمان و خانواده و همسر وفرزندان صبور آن عزیز سفر کرده وایثارگران و مردم انقلابی دیار عارفان و شهیدان بزرگ،تسلیت و تبریک می گویم و از دانش آموزان عزیز ،به ویژه اعضای انجمنهای اسلامی دبیرستانهای همدان می خواهم که به نحو شایسته ای ،نسبت به بزرگداشت مقام والای آن شهیدِ  بزرگ ، وظیفه ی دینی وانقلابی خود را ادا نمایند.

روح پاکش با یاران شهیدش قرین الطاف کریمانه ی سیدالشهدا ء علیه السلام باد.

والسلام علیه و علیکم و رحمه الله وبرکاته

محمدجواد حاج علی اکبری...

نماینده مقام معظم رهبری

 در اتحادیه انجمنهای اسلامی دانش آموزان 

۹۶/۹/۲۹

تصاویر پیوست
نظرات
ثبت نظر
برای ثبت نظر ابتدا وارد شوید