اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان
استان مرکزی

خبرهای ویژه













بیانیه اعضای انجمن های اسلامی دانش آموزان در پی حادثه زلزله در غرب کشور


بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
وقوع حادثه غمبار زمین لرزه در غرب کشور که باعث جان باختن و مصدومیت جمعی از هموطنان عزیزمان شد موجب تأسف و تأثر گردید.
اعضای انجمن های اسلامی دانش آموزان سراسر کشور این حادثه محنت بار را به ملت شریف ایران به ویژه مردم غیور و به ویژه دانش آموزان عزیز استان های کرمانشاه،ایلام و کردستان که داغدار شده اند، تسلیت عرض می نماید.
اعضای انجمن های اسلامی دانش آموزان با تمام توان اعلام می نمایند که از هیچ کمکی به هموطنان زلزله زده دریغ نخواهند کرد. این تشکل دانش آموزی ضمن احساس همدردی با هموطنان غرب کشور به ویژه مردم مقاوم کرمانشاه آمادگی خود را برای جمع آوری و ارسال کمک های نقدی و غیر نفدی، اهدای خون و...  اعلام می دارد.
 دانش آموزان عضو انجمن های اسلامی دانش آموزان، از دستگاه های مسئول انتظار دارند تا در لبیک به دستور مقام معظم رهبری و در عمل به وظایف قانونی خود، از هیچ کمکی به آسیب دیدگان زلزله دریغ ننمایند و تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات این عزیزان داشته باشند. همچنین از مردم و دانش آموزان ایران اسلامی درخواست می کنیم در غم مردم عزیز غرب کشور شریک شده، ما را در کمک به هموطنان عزیزمان یاری رسانند.
همچنین امیدواریم با همت مسئولان عزیز در وزارت آموزش و پرورش، به زودی با بازگشایی مدارس ، شاهد بازگشت همکلاسی های عزیزمان در مناطق زلزله زده به کانون های علم آموزی باشیم.
 از خداوند متعال برای جانباختگان این حادثه رحمت و غفران و برای بازماندگان آنها صبر ،  مسئلت می کنیم. همچنین برای مصدومین این واقعه شفای عاجل از پروردگار طلب می کنیم.

تصاویر پیوست
نظرات
ثبت نظر
برای ثبت نظر ابتدا وارد شوید