اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان
استان مرکزی

خبرهای ویژه













اردوی آموزشی، تشکیلاتی "طلايه داران فردا " ویژه دانش آموزان پسر برگزار شد.


اردوی آموزشی،تشکیلاتی"طلايه داران فردا " ویژه مسئولین واعضای هیات مرکزی انجمن های اسلامی دانش آموزان استان مرکزی با حضور معاون پرورشی و فرهنگی اداره آموزش و پرورش استان مرکزی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان مرکزی اردوی "طلايه داران فردا " مسئولین انجمن های اسلامی مدارس متوسطه دوم سراسر استان ویژه دانش آموزان پسر به مدت سه روز متوالی درمحل اردوگاه امیرکبیر شهر شازند برگزار شد.
در مراسم افتتاحیه این اردو، علی شیرخانی معاون پرورشی و فرهنگی اداره آموزش و پرورش استان مرکزی به اهمیت کار تشکیلاتی در دوره نوجوانی پرداخت و گفت: انسانها در دوره نوجوانی نیاز ویژه ای به آموختن مهارتهای زندگی و اجتماعی از جمله نظم و کارگروهی دارند که آموختن این مهارتها با فعالیتهای عملی و اردوهای از این دست امکان پذیر است.انجمن اسلامی در مدارس می تواند نقش مهمی در پرورش دانش آموزان در در حوزه های فوق داشته باشد.
گفتنی است برنامه های ارائه شده در این اردو در سه بخش آموزشی، تشکیلاتی و تفریحی برنامه ریزی شده بود که به برگزاری کارگاه های آموزشی و تشکیلاتی، اجرای چالش های چندگانه جهت افزایش مهارت کارگروهی، برگزاری هیات انصارالمهدی، برگزاری برنامه های ورزشی و تفریحی از جمله برنامه "خندون" جهت افزایش شور و نشاط دانش آموزان می توان نام برد.
ضمنا علاوه بر برنامه های فوق، برپایی غرفه های فعالیتهای دانش آموزان در انجمن اسلامی و تقدیر از دانش آموزان برتر از دیگر برنامه های ارائه شده در این اردو بود.

تصاویر پیوست
نظرات
ثبت نظر
برای ثبت نظر ابتدا وارد شوید