اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان
استان مرکزی

خبرهای ویژه













بیانیه اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان در محکومیت کشتار مسلمانان میانمار


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دفترمرکزی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان ، بیانیه اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان در محکومیت کشتار مردم مظلوم میانمار صبح امروز توسط دانش آموز عضو انجمن سلامی در مقابل دفتر نمایندگی سازمان ملل قرائت شد
متن بیانیه اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان به شرح زیر می باشد :
وَ نُرید اَنّ نمن علی الذین استضعفوا فی الارض و نجعلهم ائمه و نجعلهم الوارثین

خاک میانمار گلگون شده است.گلگونی خاک میانمار از ریختن خون مستضعفین و بی گناهانی است که به جرم مسلمان بودن در این خاک زندگی می کنند. نوجوانان و جوانان از جهان امروز می اموزند تا تاریخ اینده بشر را بسازند جهانی که مدعی حقوق بشر و کرامات انسانی است.
میانمار به سرزمین جنایت و غارت تبدیل شده است.از قتل نوزادان نونهالان و نوجوانان گرفته تا به آتش کشیدن جوانان و بزرگسالان از تجاوز به نوامیس گرفته تا سر بریدن مسلمانان از نابودی مزارع گرفته تا سوزاندن منازل و از غارت اموال گرفته تا جنایات وحشیانه دیگر.
در ظاهر عامل همه این جنایات ددمنشانه بوداییان افراطی و دولت ستمگری است که در راس آن زن بی رحمی است که جایزه صلح نوبل را در دست دارد.
اما در پشت پرده این خونخواری ها و خونریزی ها کشور های مستکبری همچون امریکای جنایت کار، رژیم اشغالگر و کودک کش اسراییل و انگلیس خبیث است که در ادم کشی و تفرقه انداختن در صدر جهان قرار دارند.
با این وضع به تعبیر رهبر فرزانمان فاتحه جایزه نوبل را خواندند اما این جنایت وحشیانه برای اولین بار اتفاق نیافتاده است و این جنایت و غارت سابقه ای تاریخی دارد که در اسفند ماه سال 70 رهبر حکیممان فرمود:یک مشت چکمه پوش ده ها هزار مسلمان میانماری را با فجیع ترین وضع از خانه خودشان بیرون کردند و هر کس توانست جان خودش را بردارد فرار کرده.
در دنیا هم کسی به کسی نیست، نه سازمان ملل حرفی میزند، نه کمیته حقوق بشر فریاد  میکشد و نه صلیب سرخ جهانی احساس مسئولیتی می کند و این کنفرانس ها و موسسات دروغین دفاع از حقوق بشر و دفاع از صلح و غیره  حرفی میزنند. کانه انسان نیستند!
ما دانش آموزان اتحادیه انجمن های اسلامی دانش اموزان به نمایندگی از تمام دانش اموزان جمهوری اسلامی ایران و تمامی دانش اموزان ازاده جهان اولا سکوت نهاد های بین المللی و مدعیان بلند اواز دروغین حقوق بشر و کسانی که به وضوح پشت پرده این جنایات هستند را محکوم و از بانی و مسبب این جنایت و از دولتی که از کشتن و حتی سوزاندن مردم خود هراسی ندارند اعلام بیزاری و انزجار می کنیم.
ثانیا خواهان اقدام عملی در جامعه  جهانی هستیم.
-دبیر کل سازمان ملل متحد باید در زمینه فاجعه میانمار پاشخگو باشد و اقدام عملی کند
-شورای امنیت سازمان ملل متحد باید با استفاده از ابزار های موجود بین المللی از ادامه این جنایت ها جلوگیری کند.
-اعضای سازمان کنفرانس های اسلامی باید برای این واقعه غمبار جلسه برگزار کند و اقداماتی برای این جنایت بزرگ در نظر بگیرند
-دبیر کل سازمان یونیسف باید از نفوذ و اعتبار خود برای پیشگیری از کشتار  کودکان و زنان استفاده کند.

_دادستان دادگاه بین المللی کیفری باید برای ارجاع هر چه سریعتر این پرونده به دادگاه بین المللی کیفری اقدام نماید.
ایا چشمانتان کور شده که این همه آدم کشی را می بینید و سخن به زبان نمی اورید؟ هر چند از کشور هایی که مسببان چنین حوادث خونباری در جهان یا حامیان مسببان ان هستند انتظار پاسخگو بودن نداریم اما از کشور های متعهد به موازین انسانی و به ویژه کشور های اسلامی و ازاده خواهانیم تا به صورت فعالانه و عملی در مورد جنایات اتفاق افتاده در میانمار اقدام نمایند:ای سران کشور های اسلامی برای حمایت از مظلومان بپاخیزید و مراقب باشید که شیطان شما را برای عدم کمک وسوسه نکند مسؤلین جمهوری اسلامی ایران باید آگاه باشند که «اشداء علی الکفار رحماء بینهم» باشند و تمام کوشش خود را بکنند که فرمایشات مقام معظم رهبری اعمال کنند.
 اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان که پرورش یافته نهضت زهرایی خمینی کبیر است بر سر آن عهدی که بست هست و دست از حمایت مظلومان و مبارزه با ظالمان نخواهید کشید چرا که در آخر این مسیر پیروزی عظیمی خواهد بود که با ظهور منجی بشریت حضرت مهدی(عج) به واقعیت خواهد پیوست.
ای دانش آموزان میانماری شرمنده ایم که نمی توانیم به جز فریاد و محکومیت کاری بکنیم. به یقین در روز ظهور شما و همه مستضعفین از بند ستمگران و خونخواران آزاد شوند و خون‌های به ناحق ریخته شما بی پاسخ نخواهد ماند.

تصاویر پیوست
نظرات
ثبت نظر
برای ثبت نظر ابتدا وارد شوید