اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان
استان مرکزی

خبرهای ویژه













تابستانی داغ با فصل رویش



به گزارش روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش‌آموزان استان مرکزی،صادق نجفی سرپرست اتحادیه استان در جمع اصحاب رسانه با اشاره به اهمیت برنامه ریزی در ایام اوقات فراغت دانش آموزان گفت: 120 برنامه ویژه ایام اوقات فراغت دانش آموزان در فصل تابستان در استان مرکزی با عنوان فصل رویش برگزار می شود.
وی با بیان اینکه اوقات فراغت اهمیت ویژه ای برای دانش آموزان دارد گفت: اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان مرکزی با درک این موضوع به برنامه ریزی جهت بهره وری هرچه بیشتر دانش آموزان از این ایام پرداخته است که در این راستا 120 برنامه در سطح استان مرکزی برای دانش آموزان عضو انجمن اسلامی تدارک دیده شده است.
نجفی ادامه داد: این برنامه ها شامل بخش های مختلف فرهنگی، تربیتی،تشکیلاتی، هنری، ورزشی و ... می شود.
سرپرست اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان مرکزی به برنامه های محوری فصل رویش اشاره کرد و افزود: از محوری ترین برنامه های فصل تابستان می توان به اردوی آموزشی،تشکیلاتی طلایه داران فردا،هیئت دانش آموزی انصارالمهدی (عج)،اردوهای جهادی، اردوهای تفریحی، کلاسهای مهارتی و ... اشاره کرد.
وی اضافه کرد: برنامه های ویژه فصل رویش برای دانش آموزان دختر و پسر در مقطع متوسطه اول و دوم در سطح استان مرکزی برگزار می شود.
صادق نجفی خاطر نشان کرد:دانش آموزان می توانند جهت بهره مندی از برنامه های تابستان به اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان مرکزی مراجعه کنند.

تصاویر پیوست
نظرات
ثبت نظر
برای ثبت نظر ابتدا وارد شوید