اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان
استان مرکزی

خبرهای ویژه













بازدید مسئول و معاونین اتحادیه استان از اتحادیه شهرستان ساوه


مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی استان مرکزی به همراه معاونین بخش خواهران و برادران این اتحادیه، در سفری به شهرستان ساوه ضمن بازدید از اتحادیه این شهرستان، دیداری صمیمی با دانش آموزان عضو انجمن اسلامی داشتند.

 به گزارش روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان مرکزی، روز گذشته مورخ 96/5/30 ، مسئول و معاونین این اتحادیه در بازدیدی که از اتحادیه شهرستان ساوه داشتند، نشستی صمیمی را نیز با دانش آموزان این اتحادیه ترتیب دادند.
علی جانباز، مسئول اتحادیه استان در جمع دانش آموزان عضو انجمن اسلامی ، از طبقه بندی تشکیلاتی در ساختار انجمن اسلامی و چگونگی رشد و پیشرفت در سطوح مختلف این تشکل گفت و بیان داشت: «طبق سخنان رهبر معظم انقلاب شما باید برای دوستان و همسالانتان حکم غریق نجات را داشته باشید، سپس سعی کنید ظرفیت های خویش را بالا ببرید و به خودسازی بپردازید». وی همچنین در باب روحیه جهادی و داشتن حس ایثار در انجام کارها افزود: «همانند مدافعان حرم اهل بیت (ع) که بی منت و برای رضای خدا از داشته های خود میگذرند، شما نیز سعی کنید برای کمک به دوستان و رفاقت مستحکم با همکلاسی هایتان، در مقابل سختی ها صبور باشید و اول از هرچیز نفس خود را تقویت کنید».
در بخش های دیگر این دیدو بازدید، معاونین بخش برادران و خواهران اتحادیه استان در قالب دو کارگاه آموزشی-تشکیلاتی روش های کار تشکیلاتی و چگونگی تشکیل یک ساختار موثر در انجمن اسلامی را برای دانش آموزان تشریح نمودند.

تصاویر پیوست
نظرات
ثبت نظر
برای ثبت نظر ابتدا وارد شوید