اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان
استان مرکزی

خبرهای ویژه













بیـانیــه محکومیت توهین روزنامه فرانسوی شارلی ابدو به ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص)


#بیانیه_اتحادیه_انجمن_های_اسلامی_دانش_آموزان_استان_مرکزی
در محکومیت توهین روزنامه فرانسوی شارلی ابدو به ساحت پیامبر اعظم (ص)

                        «بسمه تعالی»

    #صلی_الله_علیک_یا_رسول_الله

    در نهایت تاسف، یک بار دیگر شاهد بی حرمتی کردن دشمنان اسلام به پیامبر عزیز و نورانیمان ،پیام آور حقیقت و مهربانی حضرت محمد (ص) بودیم.

    پیامبر گرامی اسلام از اولین روز بعثت خود، همواره مظلومانه مورد ظلم دشمنان و گمراهان و جاهلان عالم واقع شدند و برخلاف همه محبت و ایثار آن نبی بزرگوار، برای هدایت و سعادت بشریت، عده ای شیطان  از هرگونه جنایت و خیانت برای مخالفت و دشمنی با خدا و رسولش دریغ نکرده اند.

    این بار نیز روزنامه فرانسوی شارلی ابدو از قافله شیطان عقب نمانده و با به تصویر کشیدن کاریکاتور ، قصد کمرنگ کردن اعتقاد و دوستی مسلمین عالم با ایشان را دارند.
    اما زهی خیال باطل... !!محمد مصطفی (ص) نور حقیقتی است که در قلب و جان ادم ها نفوذ کرده است و هر چه بیشتر به دنبال خاموشی این نور الهی باشند، خود را به گمراهی و سقوط نزدیک تر کرده اند.

    ما مسلمانان جهان، فدایی حضرت محمد مصطفی (ص) هستیم و ضمن پافشاری بر اعتقادات و اصول دین مبین اسلام، تا آخرین قطره خون خود از اسلام و پیام آور این آیین حق دفاع خواهیم کرد.

دانش آموزان اتحادیه انجمن های اسلامی استان مرکزی این اقدام بسیار زشت و ناشایسته روزنامه شوم و مسموم شارلی ابدو را و همچنین حمایت دولت فرانسه و کدخداهای دروغین و دروغگوی  غرب از آن را، محکوم می کنند و مدعیان حقوق بشر نیز که نسبت به ،توهین به مقدسات مسلمین سکوت کرده اند نیز محکوم هستند.

    #لبیک_یا_رسول_الله

تصاویر پیوست
نظرات
ثبت نظر
برای ثبت نظر ابتدا وارد شوید