اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان
استان مرکزی

خبرهای ویژه













بازدید مسئول و معاونین اتحادیه استان از اتحادیه شهرستان خمین


علی جانباز، مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان مرکزی به همراه معاون برادران و معاون خواهران این اتحادیه، در سفری به شهرستان خمین ضمن بازدید از اتحادیه این شهرستان با دانش آموزان عضو انجمن اسلامی نیز دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی استان مرکزی، روز گذشته مورخ 96/5/29 علی جانباز، مسئول اتحادیه استان به همراه معاونین خود از اتحادیه شهرستان خمین بازدید نمود.همچنین وی در دو دیدار مجزا، با دانش آموزان دختر و پسر، میهمان جمع صمیمی اعضای انجمن های اسلامی این شهرستان شد. وی در سخنان خود در این نشست خطاب به دانش آموزان ضمن تشریح ساختارهای هیئات مرکزی و چگونگی کار تشکیلاتی خاطرنشان کرد: برای جذب همسالان و همکلاسی های خود به تشکیلات انجمن اسلامی باید ابتدا به خودسازی و تقویت و تربیت روحیه جهادی خودتان همت بگمارید و نفس خود را طوری مهیای رویارویی با سختی ها بکنید که بین دوستانتان به یک الگو تبدیل شوید.وی همچنین به تبیین سخنان رهبر انقلاب در خصوص کار تشکیلاتی و اهمیت فعالیت های انجمن اسلامی پرداخت و در ادامه سخنانش به، افزود: سعی کنید بی نام و نشان و با نیت الهی کارتان را شروع کنید و هدفتان تاثیرگذاری بر دوستان و نجات همکلاسی هایتان از مخاطراتی باشد که پیش رویشان است.

از دیگر برنامه های این بازدید، تشکیل کارگاه های پرورشی-فرهنگی توسط معاونین بخش برادران و خواهران اتحادیه استان برای دانش آموزان بود. ایشان در این دو کارگاه، چگونگی کار تشکیلاتی، اهمیت کار گروهی و نحوه رشد یک فرد در ساختار انجمن اسلامی را برای حضار شرح دادند.

تصاویر پیوست
نظرات
ثبت نظر
برای ثبت نظر ابتدا وارد شوید