اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان
استان مرکزی

خبرهای ویژه













برگزاری جلسه معارفه مسئول اتحادیه شهرستان محلات


آیین معارفه میلاد عرب، مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان شهرستان محلات با حضور جمعی از مسئولان این شهر برگزار شد.
.
به گزارش روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان مرکزی، جلسه معارفه مسئول اتحادیه شهرستان محلات در حالی در دفتر حجت الاسلام ربانی امام جمعه این شهر برگزار شد که علی جانباز مسئول اتحادیه استان، شمس رئیس آموزش و پرورش شهرستان محلات و جمعی از مسئولین شهری نیز دراین جلسه حضور داشتند.
در ابتدای این جلسه امام جمعه محلات با اشاره به اصالت انجمن اسلامی در مدرسه بیان داشت: این تشکل به جهت اینکه از درون انقلاب جوانه زده و مستقیما با ولایت فقیه و جایگاه رهبری ارتباط دارد از اهمیت خاصی برخوردار ست.
حاج آقای ربانی سپس به موضوع افسران جنگ نرم و نقش نوجوانان در ایجاد عرصه پرداخت و گفت: برای اینکه دانش آموزان بتوانند یک افسر جنگ نرم موثر باشند باید به آنها خوراک فکری مناسب داده شود تا بنیه فکری و فرهنگی آنان تقویت شود.
وی در ادامه سخنان خود به بیان خاطرات و فعالیت های خود در مجموعه انجمن اسلامی و ایام دفاع مقدس پرداخت. 
در ادامه جلسه، رئیس آموزش و پرورش شهرستان محلات در سخنانی، ضمن مهم دانستن حضور تشکل های دانش آموزی گفت: برای اینکه فرد تک بعدی رشد نکند باید به حضور و فعالیت های اجتماعی توجه نمود و مجموعه انجمن اسلامی با سابقه درخشان خود میتواند این فرصت را برای دانش آموزان ایجاد کند.
وی همچنین اظهار امیدواری کرد که در زمان بسیار کوتاه مجموعه انجمن اسلامی در سطح مدارس پویایی و نشاط گذشته خود را پیدا کند.
در پایان، حکم جناب آقای میلاد عرب به عنوان مسئول اتحادیه شهرستان محلات و سرکار خانم شانقی به عنوان رابط خواهران، از طرف اتحادیه استان و به دست امام جمعه شهر محلات تحویل ایشان گردید.

تصاویر پیوست
نظرات
ثبت نظر
برای ثبت نظر ابتدا وارد شوید