اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان
استان مرکزی

خبرهای ویژه













بازدید فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی از نمایشگاه مدرسه انقلاب


به گزارش روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان مرکزی فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی به همراه علامتی دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان از نمایشگاه مدرسه انقلاب مدرسه دخترانه عفاف بازدید کردند.
دراین بازدید که حدود یکساعت و نیم به طول انجامید، دانش ا»وزان در سه بخش دیروز ما، امروز ما و فردای ما، آرمان های و دستاوردهای انقلاب اسلامی و کارنامه رژیم پهلوی را به نمایش گذاشتند و روایت نمودند.
فولادوند در حاشیه بازدید، خطاب به دانش آموزان عضو انجمن اسلامی گفت: از مشاهده این نمایشگاهها که نمایانگر ابتکارات و خلاقیت دانش آموزان بود بسیار خرسندم؛ شما باید دایره تاثیرگذاری تان در مدرسه را گسترده تر کنید و همسالانتان را با اخلاق نیکو و عمل مناسب جذب کرده تا همیشه موفق باشید.
وی همچنین تشکل انجمن اسلامی را در مدرسه، یک تشکل پویا، با نشاط و فعال دانست و افزود: مدارس ما باید فعالیت های فرهنگی خود را با نشاط  دنبال کنند.
گفتنی ست، نمایشگاههای مدرسه انقلاب در سطح 80 مدرسه متوسطه دوم پسرانه و دخترانه استان، توسط اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان برپا گردیده است و تا پایان بهمن ماه در معرض دید دانش آموزان و فرهنگیان قرار خواهد داشت.

تصاویر پیوست
نظرات
ثبت نظر
برای ثبت نظر ابتدا وارد شوید