اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان
استان مرکزی

خبرهای ویژه













بازدید دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان از نمایشگاههای مدارس انقلاب استان مرکزی


حامد علامتی در سفری یک روزه به استان مرکزی، از بیت امام خمینی(ره) و تعدادی از نمایشگاه های مدرسه انقلاب این استان بازدید نمود.

به گزارش روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان مرکزی، اعضای کادر این اتحادیه امروز میزبان دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان بودند. 
حامد علامتی دراین سفر یک روزه ابتدا عازم شهر خمین، زادگاه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی شد و در اولین گام از بیت تاریخی امام خمینی(ره) دیدن کرد. دراین بازدید، دانش آموز محمد رضوانی، عضو قرارگاه ملی استان مرکزی ، تصویری نقاشی شده از مقام معظم رهبری را به یادگار تقدیم وی کرد.
علامتی سپس به اتفاق مسئول اتحادیه استان مرکزی به بازدید نمایشگاه مدرسه انقلاب دبیرستان دخترانه صدرا رفت. دراین بازدید امام جمعه  و شهردار شهر خمین نیز حضور داشتند.
در ادامه هیئت بازدید کننده عازم شهر اراک شده و از نمایشگاه مدرسه انقلاب مدرسه عفاف بانوان بازدید کردند که دراین بازدید، فولادوند، مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی نیز ایشان را همراهی نمود. گفتنی است علامتی پس از بازدید از غرفه های متنوع این نمایشگاه، دقایقی را برای دانش آموزان این مدرسه و حضار به سخنرانی پرداخت.
در گام سوم و پایانی این سفر علامتی به دیدن نمایشگاه مدرسه انقلاب دبیرستان پسرانه فرهنگیان حاج کاظمی اراک رفت.

تصاویر پیوست
نظرات
ثبت نظر
برای ثبت نظر ابتدا وارد شوید