اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان
استان مرکزی

خبرهای ویژه













برگزاری نشست کمیته ستاد بزرگداشت دهه فجر


معاون فرهنگی تربیتی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان مرکزی،اهم برنامه های این اتحادیه در دهه فجر را اعلام کرد: "جشن انقلاب ویژه متوسطه اول و برگزاری نمایشگاه های مدرسه انقلاب ویژه متوسطه دوم  
دراین نشست که در سالن جلسات اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی و با حضور نمایندگان تشکل ها برگزارشد، شهریار فولادوند، مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی با توجه به جریانات اخیر، عنصر امید را در برنامه های پیشنهادی لازم دانست.  وی در ادامه افزود: اگر صحبت از نوآوری و ابتکار در برنامه های ستاد دهه فجر می کنیم، باید در عمل نیز این مهم اتفاق بیفتد. امروز بیش از هر  زمان دیگری نیاز داریم که برنامه هایمان رویکرد امیدوارانه به خود بگیرد و منظور از امید رعایت انصاف در بیان خدمات و کارکردهای نظام و پرهیز از دیدگاه منفی و مخرب گونه در این حیطه است. 
در ادامه علی شیرخانی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان، معرفی دستاوردها و خدمات ارزنده ی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای دانش آموزان و انتقال پیام انقلاب به آنان را رویکرد مهم برنامه های پیشرو دانست. 
در خلال این نشست نمایندگان تشکل ها برنامه های پیشنهادی خود را ارائه کردند. مهران رجبی، معاون فرهنگی تربیتی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان مرکزی، برنامه های مهم این مجموعه را جشن انقلاب ویژه متوسطه اول و برگزاری نمایشگاه های مدرسه انقلاب ویژه متوسطه دوم معرفی کرد. گفتنی ست برنامه مدرسه انقلاب توسط دانش آموزان عضو انجمن اسلامی در ایام الله دهه فجر در مدارس سراسر کشور برگزار می گردد.

تصاویر پیوست
نظرات
ثبت نظر
برای ثبت نظر ابتدا وارد شوید