اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان
استان مرکزی

خبرهای ویژه













تشکیل جلسه هماهنگی تفاهمنامه بین اتحادیه انجمن های اسلامی و کمیته امداد امام خمینی(ره)


به منظور اجرای تفاهمنامه اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان مرکزی با کمیته امداد امام خمینی(ره) جلسه ای به منظور هماهنگی های لازم دراین خصوص تشکیل شد.
.
به گزارش روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان مرکزی، در جلسه ای که در جهت تحقق اهداف تفاهمنامه منعقده فی ما بین اتحادیه انجمن های اسلامی و کمیته امداد امام خمینی(ره) و اجرای برنامه های مشترک فرهنگی برگزار شد، بوالحسنی معاون فرهنگی کمیته امداد، بیان داشت: کمیته امداد رنگ و بوی فعالیت های انقلابی را حفظ کرده و در همین راستا حدود 1900 نفر از دانش آموزان نیازمند را تحت پوشش دارد.
وی همچنین اقداماتی نظیر حمایت تحصیلی، برگزاری اردوی فرهنگی، اجرای برنامه های دینی و قرآنی و دیگر آموزش ها را نمونه ای از برنامه های اجرایی این نهاد برای دانش آموزان برشمرد.
علی جانباز، مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان نیز در سخنانی، نزدیک شدن این دو مجموعه انقلابی  و به یادگار مانده از حضرت امام خمینی (ره) به یکدیگر را بسیار لازم دانست و افزود: اتحادیه مشتاقانه آماده همکاری های فرهنگی آموزشی با این نهاد است و در همین راستا برنامه های متعددی نیز پیش بینی نموده که با امضای تفاهمنامه انجام خواهد پذیرفت.
گفتنی ست دراین جلسه، مقرر شد کمیته ای در سطح معاونین دو مجموعه تشکیل گردیده و در جهت همکاری های بیشتر تفاهمنامه ای بومی و استانی آماده و امضا گردد

تصاویر پیوست
نظرات
ثبت نظر
برای ثبت نظر ابتدا وارد شوید