اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان
استان مرکزی

خبرهای ویژه













برگزاری جلسه هماهنگی طرح آموزش مبلغان بومی


جلسه هماهنگی طرح آموزشی مبلغان استان با حضور رئیس مرکز مدیریت حوزه های علمیه استان و مدیر مرکز فرهنگی تبلیغی موسسه آینده سازان قم برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان مرکزی، این جلسه  پیرامون هماهنگی های لازم به منظور اجرای طرح آموزش مبلغان بومی اتحادیه استان و با حضور آیت الله سپاسی آشتیانی رئیس مرکز مدیریت حوزه های علمیه استان، حجت الاسلام جلالی رئیس مرکز فرهنگی تبلیغی آینده سازان قم و شفیعی معاونت تبلیغ حوزه های علمیه استان برگزار شد.
در ابتدای این نشست، آیت الله سپاسی، بحث آموزش و پرورش و پرداخت به آن را جدی و پر اهمیت برشمرد و مهمترین دوره شکل گیری یک فرد را دوران نوجوانی و دانش آموزی دانست. ایشان همچنین تربیت نوجوان در محیط مدرسه را بسیار مهم و هم عرض خانواده وحتی بیشتر از محیط خانواده برشمردند.
ایشان ضمن تاثیرگذار دانستن طرح مبلغان دانش آموزی، نسبت به اجرای آن اظهار امیدواری نمودند.
در ادامه این گفتگو حجت الاسلام والمسلمین جلالی، مرکز فرهنگی تبلیغی آینده سازان را به عنوان مغزافزار مجموعه اتحادیه معرفی نمود و اذعان کرد: این طرح ظرفیت بالا و برکات زیادی برای فضای تربیتی استان مرکزی خواهد داشت.
حجت الاسلام شفیعی نیز مجموعه اتحادیه را یکی از نهادهای موثر در حوزه های تربیتی نوجوان دانست و بیان داشت: بحمدالله این مجموعه با ابتکار و شور و نشاط کار خود را به پیش میبرد. وی ضمن تاکید بر عدم موازی کاری نسبت به اجرای طرح آموزش مبلغان و ثمرات آن تاکید داشت.
در ادامه ، حجت الاسلام جلالی در حوزه علمیه خوهران حضور یافت و با رئیس مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران پیرامون طرح آموزش مبلغان به گفتگو نشست.
موضوع این جلسه که با حضور حجت الاسلام نبافی، رئیس مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران استان و حجت الاسلام جلالی مدیر مرکز فرهنگی تبلیغی موسسه آینده سازان قم برگزار گردید، نحوه حضور طلبه های خواهر دراین طرح آموزشی بود.
در حاشیه این نشست، حجت الاسلام نبافی، وقت گذاری در عرصه نوجوان و فعالیت های تربیتی را مهم و موثر دانست.
حجت الاسلام جلالی نیز طرح آموزشی مبلغان را پر ظرفیت و اثرگذار در عرصه های فرهنگی تربیتی برای دانش آموزان دانست و حضور خواهران دراین طرح را به تناسب حضور مبلغان در مدارس دخترانه ، ضروری دانست.

تصاویر پیوست
نظرات
ثبت نظر
برای ثبت نظر ابتدا وارد شوید