اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان
استان مرکزی

خبرهای ویژه













برگزاری جلسه هماهنگی طرح آموزش مبلغان دانش آموزی


جلسه هماهنگی طرح آموزش مبلغان دانش آموزی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان مرکزی در مرکز آینده سازان قم، برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان مرکزی، این جلسه با حضور حجت الاسلام و المسلمین جلالی مدیر مرکز فرهنگی آینده سازان قم و جانباز مسئول اتحادیه استان مرکزی به همراه معاونین فرهنگی-تربیتی استان و معاون تبلیغی و خواهران مرکز برگزار گردید.
دراین دیدار روند برگزاری دوره و نحوه اجرایی شدن طرح بررسی و نسبت به آن بحث و گفتگو شد.
جلالی مدیر مرکز تبلیغی، دراین نشست نسبت به تشکیل گروه های تبلیغی و بهره مندی مدارس سطح استان و ضرورت آن اشاره کرد و اتحادیه استان مرکزی را در اجرای طرح پر ظرفیت دانست.
جانباز : اجرای این طرح برای مدارس استان برکات زیادی خواهد داشت و با توجه توسعه حوزه های علمیه در سطح استان میتوان از حضور طلاب زیادی در این دوره استفاده کرد.
گفتنی است مرکز فرهنگی-تبلیغی آینده سازان 15 سال است به صورت تخصصی در حوزه تبلیغ در پژوهش های دینی، تربیتی دانش آموزان زیر نظر نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزی فعالیت مینماید.
طرح آموزش مبلغان دانش آموزی با هدف تشکیل گروه تبلیغی طلاب در سطح استان با همکاری این مرکز در ماه های دی و بهمن سال جاری برگزار خواهد شد.

تصاویر پیوست
نظرات
ثبت نظر
برای ثبت نظر ابتدا وارد شوید