اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان
استان مرکزی

خبرهای ویژه













متن پیام دانش آموزان انجمن های اسلامی در پی در گذشت مادر شهید حسین فداکار


بسم الله الرحمن الرحیم
در آخرین ماه از سال 1398 در میان بسیاری از خبرهایی که دل انسان را به درد می‌آورد خبری منتشر شد که دل همکلاسی‌های یک همکلاسی آسمانی عزیز را دوباره به درد آورد. مادری از جنس ایثار و شهامت و شهادت که در دامن خود دو شهید سرافراز را پرورانیده بود به دیدار فرزندان شهیدش نائل شد. برای ما که همواره از دوران کودکی در گوشمان داستان فداکاری آن رهبر 13 ساله طنین‌انداز است و همواره اسطوره شهادتمان او بود

اکنون پرواز مادر آن شهید دانش آموز سخت و جانگداز است. همواره دوست داشتیم پای حرفهای آن مادر جاودانه بنشینیم و حدیث دلدادگی شهدا را بشنویم و داستان مردانگی آن بزرگ مردان کوچک را به گوش ودل وجانمان بسپاریم.

در این روزها که سنگر انجمن‌های اسلامی دانش آموزان بیش از پیش نیاز به شهید فهمیده‌های زمان دارد و این تشکل امین و انقلابی در دل خویش شیرمردانی با الگوی حسین فهمیده را پرورش می‌دهد غم از دست دادن این مادر عظیم القدر بیشتر دلها را می‌سوزاند و این بار بیشتر بر دوش‌ها سنگینی می‌کند که در تسلای دل مادرانی که هنوز در قید حیات هستند جای فرزندان شهیدانشان را پر نماییم و همکلاسی‌های آسمانیمان را اسوه خویش قرار دهیم.

ما اعضای جنبش دانش اموزی و فعالین سنگر انجمنهای اسلامی دانش آموزان ضمن تسلیت فقدان این مادر عزیز با همکلاسی های آسمانیمان عهد می‌بندیم ضمن تکریم بیش از پیش پدران و مادران شهدا به ویژه شهدای دانش آموز در مسیر ولایت بیش از پیش قدم‌های استوار برداریم و علم تحقق اهداف گام دوم انقلاب اسلامی را در دستان آینده سازمان افراشته‌تر سازیم.

تصاویر پیوست
نظرات
ثبت نظر
برای ثبت نظر ابتدا وارد شوید