اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان
استان مرکزی

برپایی اردوی یک روزه در تپه های "مودر"؛ ویژه دانش آموزان متوسطه دوم-شهرستان اراک



 به گزارش روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان مرکزی، روز گذشته مورخ 12 مردادماه 96 اردویی یک روزه با حضور دانش آموزان عضو انجمن اسلامی در تپه های "مودر" شهرستان اراک برگزار شد.
 دانش آموزان شرکت کننده در این اردو، پیش از ورود به منطقه مودر، در گلزار شهدای اراک حاضر شده و به مقام شامخ این عزیزان ادای احترام کردند.
این برنامه تفریحی-فرهنگی که از 7 صبح تا ساعت 17 به طول انجامید، با یافتن بسته های صبحانه ای آغاز شد که توسط مربیان در محل اطراق دانش آموزان پنهان شده بود. پس از صرف صبحانه مسابقه تیراندازی با اسلحه بادی برگزار گردید و بعداز آن برنامه  با اجرای استندآپ کمدی توسط برخی دانش آموزان خلاق و هنرمند ادامه یافت. هنگام ظهر و پس از اقامه نماز جماعت نیز دانش آموزان که در دو گروه تقسیم بندی شده بودند برای تهیه ناهار، به طبخ گروهی املت مشغول شدند.
برگزاری مسابقه طناب کشی آخرین برنامه تفریحی این اردو قبل از ترک محل اطراق بود که بین دو گروه یاد شده انجام شد. سرانجام، همه افراد حاضر در اردو ضمن حرکت به سمت شهر به پاکسازی محیط و جمع آوری زباله های رها شده در مسیر کوهستانی همت گماردند و با طی مجموعا 10 کیلومتر پیاده روی به این برنامه یک روزه پایان دادند.

تصاویر پیوست
نظرات
ثبت نظر
برای ثبت نظر ابتدا وارد شوید