اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان
استان مرکزی

مراسم پاسداشت زنان مجاهد مسلمان ، مادران و همسران شهدا "لشکر فرشتگان" - شهرستان شازند


اولین مراسم پاسداشت زنان مجاهد، همسران و مادران شهدای شهرستان شازند، صبح امروز برگزار شد.
 به گزارش روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان مرکزی، صبح امروز 28 تیرماه 96 اولین مراسم پاسداشت زنان مجاهد مسلمان، ویژه همسران و مادران شهدای شهرستان شازند برگزار شد. این مراسم که مرتبط با طرح سراسری "لشکر فرشتگان" انجمن های اسلامی محسوب میشود با سخنان جناب آقای کاشانی، مسئول اتحادیه شهرستان شازند آغاز گردید. ایشان ضمن خوش آمد گویی به میهمانان و مدعوین حاضر در مراسم، به تشریح اهداف انجمن های اسلامی از ابتدای انقلاب تا کنون و توضیحاتی پیرامون فعالیت های جنبش های دانش آموزی شهرستان شازند پرداختند.
پس از ایشان جناب سرهنگ نجفی جانشین فرمانده سپاه ناحیه شازند که از حاضرین این نشست بود در سخنانی به تجلیل از مادران و همسران شهدا پرداخت و نقش موثر و والای این زنان جهادگر را در دوران دفاع مقدس یادآور شد. ایشان همچنین با تشریح وضعیت امنیتی منطقه و خطرات بیرون از مرزها، به لزوم حفظ وحدت و آمادگی و توجه به اهمیت امنیت میهن اسلامی تاکید کردند. 
برنامه هایی نظیر اجرای سرود، خاطره گویی مادر شهید و پخش کلیپ های متنوع و مرتبط با ایثارگری و جانفشانی های مادران و همسران شهدا، از دیگر بخش های این مراسم بود.
در ادامه از مقام مادران شهدای حاضر در مراسم و تعدادی از دانش آموزان ممتاز شهرستان شازند و شهر مهاجران تقدیر به عمل آمد. 
این مراسم با ذکر مداحی به مناسبت شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) پایان یافت.

تصاویر پیوست
نظرات
ثبت نظر
برای ثبت نظر ابتدا وارد شوید