اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان
استان مرکزی

برگزاری دومین پاسداشت زنان مجاهد و مبارز انقلاب در استان مرکزی با عنوان لشگر فرشتگان


مسئول اتحادیه انجمنهای اسلامی دانش آموزان استان مرکزی خبر داد:
برگزاری دومین پاسداشت زنان مجاهد و مبارز انقلاب در استان مرکزی با عنوان لشگر فرشتگان
مسئول اتحادیه انجمنهای اسلامی دانش آموزان استان مرکزی از برگزاری دومین پاسداشت زنان مجاهد و مبارز انقلابی با عنوان لشگر فرشتگان باهمکاری کمیته بانوان ستاد کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) دردفاع مقدس و 6200 شهید استان مرکزی خبر داد.
علی جانباز مسئول اتحادیه انجمنهای اسلامی دانش آموزان استان مرکزی با اشاره به برگزاری دومین همایش لشگر فرشتگان گفت:
لشگر فرشتگان یکی از برنامه های محوری اتحادیه انجمنهای اسلامی دانش آموزان استان مرکزی در حوزه دختران و بانوان می باشد.
وی با بیان اینکه این برنامه با هدف الگو سازی ، گرامیداشت و قدردانی از مقام والای مادران و همسران شهدا و جانبازان ، زنان مجاهد ومبارز انقلاب انجام می شود گفت: این همایش همزمان در تمام استان های کشور در حال برگزاریست که استان مرکزی نیز میزبان دومین دوره از این همایش خواهد بود.
علی جانباز از حضور خانم معصومه رامهرمزی به عنوان پژوهشگر دفاع مقدس و خواهر ارجمند شهیده زینب کمایی شهید شاخص سال به عنوان میهمانهای ویژه این برنامه خبر داد و گفت: تلاش شده تا با حضور میهمانهای کشوری در این برنامه به طور ویژه به استقبال مادران و همسران شهدا و جانبازان که نقش مهمی در دفاع مقدس و پیروزی انقلاب داشتن خواهیم رفت.
مسئول اتحادیه انجمنهای اسلامی دانش آموزان استان مرکزی با بیان اینکه شهرستان اراک و شازند و خمین میزبان این همایش خواهند بود گفت: همایش لشگر فرشتگان در تاریخ 9 و 10 مردادماه در شهرستانهای شازند و اراک و در پایان مرداد ماه در خمین برگزار خواهد شد.
برگزاری ویژه برنامه اراک روز چهارشنبه 10 مرداد ماه از ساعت 17 در سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی آفتاب واقع در کوی علی ابن ابیطالب ، خیابان سوم شعبان ، پشت پارک امیرکبیر انجام خواهد شد.
گفتنی است لشگر فرشتگان مجموعه فعالیت دختران دانش آموز عضو انجمن های اسلامی است که در قالب تیم های سرگذشت پژوهی خاطرات و سرگذشت زندگی زنان مجاهد ومبارز انقلاب اسلامی را جمع آوری می کنند.

 
 
تصاویر پیوست
نظرات
ثبت نظر
برای ثبت نظر ابتدا وارد شوید