اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان
استان مرکزی

خبرهای ویژه













برپایی اردوی آموزشی،تشکیلاتی «طلایه داران فردا» ویژه دختران


اردوی آموزشی،تشکیلاتی «طلایه داران فردا» ویژه اعضای هیئت مرکزی انجمن های اسلامی مدارس استان مرکزی به مدت 3 روز در اردوگاه امیرکبیر(باغک) شهرستان شازند برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی استان مرکزی، اردوی «طلایه داران فردا» که به منظور ارتقای سطح دانش آموزان عضو هیئات مرکزی انجمن های اسلامی مدارس برپا شده بود، در تاریخ 11 شهریورماه آغاز گشته و عصر دیروز خاتمه یافت. در زمینه آموزش،این دوره شامل کارگاه هایی با موضوعات چگونگی مدیریت زمان، چگونگی غلبه بر ترس و رشد و بروز خلاقیت، روش ها و متدهای نشریه نگاری و گزارش نویسی، چگونگی انجام کار گروهی و تشکیلاتی و ... بود. دانش آموزان حاضر دراین اردو در قالب سه گروه، مسئول انجمن، معاون علمی آموزشی و معاون فرهنگی اجتماعی آموزش های مرتبط با حوزه مسئولیت خود را فراگرفتند تا با آغاز سال تحصیلی، مهیای تصدی مسئولیت هیئت مرکزی انجمن اسلامی مدرسه خودشان باشند. از دیگر فعالیت های این اردو، برپایی نمایشگاهی با عنوان «طلایه داران فردا» بود که دانش آموزان هر شهرستان صاحب یکی از غرفه های این نمایشگاه بودند؛ معرفی شهرستان محل فعالیت، نمایش گوشه هایی از فعالیت پیشین دانش آموزان در انجمن اسلامی و نمونه کارهای عملی از آنچه که دراین اردو آموخته بودند، قالب کلی محتوای این نمایشگاه را تشکیل میداد.
از مهمترین قسمت های این دوره، میتوان به برگزاری انتخابات قرارگاه استانی اتحادیه انجمن های اسلامی استان مرکزی اشاره نمود که با معرفی 2 نماینده برای حضور در قرارگاه ملی انجام گرفت.
از دیگر بخش های این اردوی آموزشی – تفریحی مسابقات ورزشی و برنامه های سرگرم کننده بود. اجرای برنامه طنز توسط دانش آموزان، خاطره گویی های شبانه، برگزاری هیئات مذهبی و برگزاری مراسم دعا، برگزاری مسابقات والیبال، وسطی و بدمینتون، برپایی مسابقات سرگرم کننده و مهیجی همچون ماست خوری و سیب خوری از بخش های تفریحی این اردوی سه روزه به حساب می آید.
در پایان روز سوم، آیین اختتامیه این اردو با حضور آقای شیرخانی، معاون فرهنگی پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی و همچنین جناب سرهنگ امینی، مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان مرکزی برگزار شد. در حاشیه این مراسم نیز از تمامی نفرات برتر مسابقات ورزشی، کارگاه ها و فعالیت های عملی، نفرات برگزیده در مراسمات معنوی و صاحبان غرفه ی برتر نمایشگاه طلایه داران تقدیر به عمل آمد.
تصاویر پیوست
نظرات
ثبت نظر
برای ثبت نظر ابتدا وارد شوید