اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان
استان مرکزی

خبرهای ویژه













مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان مرکزی معارفه شد


 
به گزارش روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان، طی حکمی از سوی دبیرکل اتحادیه، میلاد مرادی به سمت مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان مرکزی منصوب شد.

متن حکم  به شرح ذیل است:

برادر ارجمند جناب آقای میلاد مرادی 
 
اکنون که در مسیر گام دوم و پنجمین دهه حیات مبارک و انسان‌ساز انقلاب شکوهمند اسلامی و در ایام چهل سالگی تشکل نورانی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان هستیم، مسئولیتی سنگین به ما سپرده‌ شده است. این مسئولیتِ خطیر از سویی مستلزم شکرگزاری بابت توفیق خدمت به دانش‌آموزانی مؤمن، فهمیم، بصیر و انقلابی است و از سویی دیگر، بار این مسئولیت جز با همراهی برادرانی مؤمن، باروحیه جهادی و انقلابی به سرمنزل مقصود نخواهد رسید.
 
ضمن تشکر و قدردانی از زحمات مجاهدانه آقای جانباز طی مدت تصدی مسئولیت اتحادیه استان و جناب آقای نجفی طی مدت سرپرستی استان، نظر به‌مراتب تعهد، شایستگی‌ و تجارب ارزشمند جنابعالی، شما را به مدت دو سال به‌عنوان «مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان مرکزی» منصوب می‌نمایم.
 
مقتضی است، سهم اختصاصی استان خود را از اسناد بالادستی تشکل، راهبردهای مصوب شورای مرکزی، حکم ابلاغی نماینده معزز مقام معظم رهبری در اتحادیه به دبیر کل و پیوست تفصیلی آن احصاء نموده و در قالب برنامه‌های استانی تدوین و ارائه فرمایید.
 
امید است با استعانت از خداوند متعال و توجهات حضرت ولی‌عصر عجل ا... تعالی فرجه الشریف در انجام وظایف محوله، موفق و مؤید باشید.
 
 
 
 
                                                                                                     " و من ا... التوفیق "
                                                                                                        حسین تاریخی
                                                                              دبیر کل اتحادیه انجمن¬های اسلامی دانش آموزان
تصاویر پیوست
نظرات
ثبت نظر
برای ثبت نظر ابتدا وارد شوید