اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان
استان مرکزی

برگزاری مراسم اختتامیه چهارمین دوره سرگذشت پژوهی زنان مجاهد ، همسران ومادران شهدای شهرستان اراک در قالب طرح لشکر فرشتگان


با حضور دبیرکل و اعضای شواری مرکزی اتحادیه انجمن های اسلامی کشور، مراسم اختتامیه چهارمین دوره سرگذشت پژوهی  زنان مجاهد ، همسران ومادران شهدا در شهرستان اراک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی استان مرکزی، عصر روز چهارشنبه 96/5/25 ، مراسم اختتامیه دوره سرگذشت پژوهی زنان مجاهد مسلمان که در قالب طرح سراسری #لشکر_فرشتگان انجام گرفته بود، برگزار شد. این مراسم که میزبان دبیرکل و اعضای  شواری مرکزی اتحادیه انجمن های اسلامی و جمعی از مسئولین استانی نیز بود، با سخنرانی حامد علامتی، دبیرکل اتحادیه کشور آغاز شد. وی در سخنان خود ضمن تحسین دانش آموزان عضو انجمن اسلامی که در طرح سرگذشت پزوهی شرکت نموده بودند،اظهار کرد: طرح لشکر فرشتگان یکی از باسابقه‌ترین برنامه‌های محوری اتحادیه انجمن‌های دانش‌آموزی است که در قالب سرگذشت پژوهی زنان مجاهد، همسران و مادران شهدا انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: طرح لشکر فرشتگان علاوه بر اصالت از خلاقیت و ابتکار نیز برخوردارست که این امر نشان از پویایی و نشاط انجمن اسلامی دارد.

دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گفت:طرح لشکر فرشتگان علاوه بر اصالت از خلاقیت و ابتکار نیز برخوردارست که این امر نشان از پویایی و نشاط انجمن اسلامی دارد.

علامتی با اشاره به فرمایش رهبری مبتنی بر اجرای طرح الگوی تعالی دختران، ابراز کرد: عملیاتی کردن طرح لشکر فرشتگان با هدف بررسی نقش مادران و همسران در جریانات بحرانی کاملا با طرح معظم له مطابقت دارد.

 از دیگر سخنرانان این مراسم حجت الاسلام والمسلمین نوری، رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان با اشاره به شهادت مظلومانه شهید مدافع حرم، محسن حججی، خاطرنشان نمود: «دختران امروز جامعه اسلامی ایران، باید مبانی اصیل را سرلوحه آینده خود قرار داده و انسان های ارزشمند و بزرگی همچون دلیرزنان مجاهد و شهدای تاریخ اسلام و انقلاب را بعنوان الگوی زندگی خود برگزینند.                                               

در حاشیه این مراسم غرفه های هنری نقاشی ، سیاه قلم ، خوشنویسی دانش آموزان با موضوع لشگر فرشتگان برپا گردیده بود وهمچنین پذیرایی از دانش آموزان در قالب ستاد پشتیبانی جنگ با فضاسازی صورت گرفته انجام پذیرفت .                                 

در اختتامیه طرح لشگر فرشتگان شهرستان اراک گروه سرود اتحادیه شهرستان نیز سرود دخترماه را اجرا کرده و کلیپی از اقدامات صورت گرفته در طرح برای شرکت کنندگان به نمایش گذاشته شد .

در پایان، از مقام 14 تن از همسران و مادران شهدا و دیگر زنان مجاهد شهرستان اراک، توسط آقایان علامتی، نوری ، جانباز ، شیرخانی معاون فرهنگی  و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی و سرکار خانم ملکی، معاون فرهنگی، تربیتی دفتر مرکزی تقدیر به عمل آمد.

تصاویر پیوست
نظرات
ثبت نظر
برای ثبت نظر ابتدا وارد شوید