اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان
استان مرکزی

خبرهای ویژه













اولویت انجمن اسلامی ورود به عرصه فنی و حرفه‌ای و مجهز کردن اعضا در یک مهارت است


به گزارش روابط‌عمومی و امور بین‌الملل دفترمرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در جمع‌بندی سومین نشست مسئولان اتحادیه سراسر کشور گفت: اردوهای طلایه‌داران فردا یکی از مهمترین برنامه‌های اتحادیه در فصل تابستان بود که الحمدلله توجه تشکل به برگزاری  این همایش‌ها بسیار مورد رضایت بود و با توجه به فرصت باقیمانده از مسئولان تقاضا دارم تا برای برگزاری این اردوها اهتمام ویژه داشته باشند.

وی گفت: از تابستان و فرصت اوقات فراغت دانش‌آموزان استفاده کنید برای برنامه‌ریزی هیئت‌های انصارالمهدی(عج) و ماه محرم و امسال برنامه ویژه‌ای برای اربعین داریم با محوریت پیاده‌روی برای دانش‌آموزان به یاری خداوند متعال خواهیم داشت.
علامتی با بیان اینکه جشن عید غدیر و عید قربان با شکوه در استان‌ها برگزار شود خاطر نشان کرد: اگر تولیدات و محتوایی برای ایام و اعیاد پر برکت قربان و غدیر دارید برای دفترمرکزی هم بفرستید و این تعاملات با دفترمرکزی و استان‌ها می‌تواند این تشکیلات انقلابی را به اهداف خود نزدیک‌تر کنند.
دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تفاهم‌نامه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان با سازمان فنی و حرفه‌ای کشور گفت: ورود به عرصه فنی و حرفه‌ای و مجهز کردن اعضا به یک مهارت مورد علاقه برای تشکل از اولویت‌ها محسوب می‌شود در این راستا بخشنامه و دستورالعمل برای استان ارسال شده است و تاکید ما این است که از این ظرفیت به بهترین شکل در استان‌ها استفاده کنید.
وی گفت: برای هیئت‌های اندیشه‌ورز یک سازوکار نیاز است و من از مسئولان اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان تقاضا دارم در جلسات دانش‌آموزی و شورای‌معاونان در خصوص مدل برگزاری آن مشورت کنید تا یک ساز و کار برای اجرایی شدن هیئت‌های اندیشه‌ورز داشته باشیم.
دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گفت: ارتباطات و تعامل استان‌ها با ارگان‌ها پیشرفت خوبی داشته است ولی در ارتباطات و تعاملات مراقب ماموریت اصلی و تربیتی تشکل باشید.

لازم به ذکر است پس از پایان سخنان دبیرکل اتحادیه تعدادی از مسئولان استان‌ها به طرح مسائل و مشکلات استان‌ها پرداختند.

تصاویر پیوست
نظرات
ثبت نظر
برای ثبت نظر ابتدا وارد شوید