اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان
استان مرکزی

راه‌اندازی سامانه «همراز» ویژه پرسش‌های دانش‌آموزان


 

سامانه «همراز» که قرار است مشاور و پاسخگوی پرسش‌های دانش آموزی در سراسر کشور باشد بتازگی راه‌اندازی شده است و کارشناسان مربوطه از این پس سوالات و مشکلات دانش آموزان را در قالب تماس و پیام‌های تلفنی جواب می‌دهند.

به گزارش روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان مرکزی به نقل از ایسنا، «همراز»، تنها سامانه اختصاصی ویژه دانش آموزان است که به همت اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان طراحی شده و پاسخگوی سوالات نوجوانان سراسر کشور خواهد بود.

این سامانه برای همه دانش آموزان قابل استفاده است و حتی اگر دسترسی به اینترنت و فضای مجازی در مناطق دوردست وجود نداشت دانش آموزان می‌توانند با یک تلفن، سوالات خود را با کارشناسان متخصص در میان گذاشته و پاسخ خود را دریافت کنند.


در همین راستا، حجت الاسلام جلالی، مدیر مرکز فرهنگی تبلیغی آینده سازان قم جزئیات بیشتری از روند فعالیت این سامانه به ایسنا ارائه و اظهار کرد: سامانه همراز، محیطی امن ویژه پرسش‌های دانش آموزی است که نوجوانان درهر نقطه کشور می‌توانند با یک تلفن، سوالات و مشکلات خود را با کارشناسان متخصص در میان بگذارند و پاسخ خود را دریافت کنند.

وی افزود: این سامانه پاسخگوی مسائل و مشکلات دانش آموزان عضو انجمن و بویژه قرارگاه‌های دانش آموزی در زمینه مشاوره تربیتی، مشاوره تحصیلی، مشاوره تشکیلات، عقاید و معارف اسلامی، احکام، مشاوره کتابخوانی و محصولات فرهنگی، مشاوره ورود به حوزه و دانشگاه است.

جلالی با بیان اینکه مشاوره تحصیلی شامل هدایت تحصیلی، برنامه‌ریزی درسی، دروس عمومی و دروس اختصاصی می‌شود گفت: در بخش مشاوره ورود به حوزه علمیه نیز برای اولین‌بار در تاریخ آموزش و پرورش امکانی ایجاد شده است که دانش‌آموزان برای ورود به حوزه علمیه راهنمایی می‌شوند. در ضمن در بحث مشاوره و کتابخوانی، کتب مختلف آموزشی و تربیتی به نوجوانان معرفی می‌شود.

مدیر مرکز فرهنگی تبلیغی آینده سازان قم افزود: سوالات دانش آموزان هم اکنون در سامانه همراز به صورت صوتی و آفلاین پذیرفته شده و پس از اینکه کد رهگیری به دانش‌آموز داده می‌شود، دانش‌آموز می‌تواند پاسخ لازم را پس از ۲۴ ساعت دریافت کند.


علاقه مندان می‌توانند برای ارتباط با کارشناسان و طرح سوالات و مشکلات خود با سامانه همراز به شماره ۳۷۱۱۴۹- ۰۲۵ تماس بگیرند.

 

تصاویر پیوست
نظرات
ثبت نظر
برای ثبت نظر ابتدا وارد شوید