اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان
استان مرکزی

خبرهای ویژه













افتتاحیه دوره ی تابستانه فصل رویش و رونمایی از سامانه ارتباط با خانواده طوبی


به گزارش روابط عمومی اتحادیه انجمنهای اسلامی دانش آموزان استان مرکزی، روز پنجشنبه 15 تیر 96، مراسم افتتاحیه دوره تابستانی "فصل رویش" و رونمایی از سامانه ارتباط با خانواده "طوبی"، برگزار شد.
دانش آموزان دختر عضو هیئت های مرکزی انجمن های اسلامی مدارس و مادرانشان، میهمانان اصلی این مراسم بودند. حجت الاسلام نوری، رئیس دفتر نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمنهای اسلامی، که از حاضرین این نشست بود در سخنانی به نقش دختران در خانواده و جامعه اشاراتی داشتند، و خطاب به دانش آموزان خاطرنشان کردند: "اینکه شما عزیزان فرزندان خلفی در خانواده باشید و پدر و مادرتان از شما راضی باشند، بر اینکه عضو فعال و موثری برای انجمن اسلامی باشید، ارجحیت دارد. اگر شما فرزند صالحی برای والدین خود باشید مطمئنا عضو موثری در انجمن اسلامی و فرد مفیدی در اجتماع نیز خواهید بود."
جناب آقای جانباز، مسئول اتحادیه استان مرکزی که دیگر سخنران این مراسم بود، بر لزوم پیوند هرچه بیشتر خانواده با فعالیت های دانش آموزی انجمنهای اسلامی تاکید کرد.
اجرای سرود و نمایش طنز، پخش نماهنگ های مذهبی، پخش موشن گرافی های محتوی سخنان و منویات مقام معظم رهبری پیرامون دانش آموزان و اعضای انجمن های اسلامی از اهم برنامه های این مراسم بود. در پایان مراسم نیز از مقام شامخ مادر شهید رضا حاتمی تجلیل به عمل آمد

تصاویر پیوست
نظرات
ثبت نظر
برای ثبت نظر ابتدا وارد شوید