اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان
استان مرکزی

خبرهای ویژه













نشست دبیر کل اتحادیه با رابطین استانی هیئت های دانش آموزی انصارالمهدی عج


انجمن اسلامی بدون هیات قابل ارزیابی نیست ، جایی که انجمن اسلامی وجود دارد یعنی هیات هم وجود دارد دبیر کل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان در اولین نشست رابطین استانی هیئت های دانش آموزی انصارالمهدی عج حضور یافت

به گزارش روابط عمومی اتحادیه انجمن های دانش آموزان استان مرکزی به نقل از روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان چهارمحال و بختیاری، حسین تاریخی دبیر کل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان عصر روز پنج شنبه  با حضور در اولین نشست رابطین استانی هیئت های دانش آموزی انصارالمهدی عج به ایراد سخنرانی پرداختند.

دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان با اشاره به اهمیت جایگاه هیئت در تشکیلات گفت انجمن اسلامی بدون هیات قابل ارزیابی نیست ، جایی که انجمن اسلامی وجود دارد یعنی هیات هم وجود دارد وی افزود هیات های شهری محل تجمع هیات های مدرسه ایست.

دبیر کل اتحادیه انجمن های اسلامی گفت هیات بستر اصلی کار تشکیلاتی ماست یعنی بستر تحقق کار تشکیلاتی ما هیئت است.

حضور اعضای انجمن اسلامی در هیئت های دیگر ، نیاز اتحادیه و اعضای آن به هیئت دانش آموزی که یک هیات تشکیلاتی است را مرتفع نمی کند.

تاریخی ضمن تاکید بر این نکته که هیئت یک برنامه نیست که گاهی در برنامه قرار بگیرد و گاهی انجام بشود گفت هیئت برای اتحادیه یک التزام است و تشکیل آن یک الزام تشکیلاتی است.

لازم به ذکر است مسعود زین العابدین معاون فرهنگی تربیتی برادران اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان نیز در این نشست حضور داشتند و با رابطین استانی درمورد وضعیت هیئت های دانش آموزی در سطح شهری و مدرسه ای به گفتگو پرداخت.

تصاویر پیوست
نظرات
ثبت نظر
برای ثبت نظر ابتدا وارد شوید