اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان
استان مرکزی

تنور تشکیلات انجمن های اسلامی هیئت انصارالمهدی (عج) است


نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان در جمع مسئولین شهرستانی، شبکه مربیان و فارغ التحصیلان چهارمحال و بختیاری گفت: هیئت باید معرفت محور، پرشور و با جوانان و نوجوانان باشد ظرفیت هیئت بسیار بالا است و تنور تشکیلات انجمن های اسلامی هیئت انصارالمهدی (عج) است.

به گزارش روابط عمومی اتحادیه انجمنهای اسلامی دانش آموزان استان مرکزی به نقل از دفتر مرکزی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان، حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه با مسئولین شهرستانی، شبکه مربیان و فارغ التحصیلان چهارمحال و بختیاری در مهدیه مصلی شهرکرد دیدار و گفتگو کردند.
نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان با اشاره به این که اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان بهره مند از مبانی روشن تربیتی است گفت: رشد فکری، معنوی و رشد تشکیلاتی همزمان با رشدی که در افراد هست باید اتفاق بیفتد، که به حمدالله این امر در قالب منظومه فکری و تربیتی در تشکلات انجمن اسلامی در حال انجام است.
وی ضمن خطاب به مربیان گفت: خلق مخاطب را جدی بگیرید، ارتباط های تازه با طراوت و مهندسی شده با این گروه از این نوجوان ها لازمه کار شماست و این مساله یک مساله جدی است.
حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری خاطرنشان کرد: مربیان می بایست با ابتکار و هنرمندی و شیوه های نو و جذاب سراغ مخاطب های خاکستری برود، مدرسه هایی که ما در آن حضور داریم و تمامی بچه هایی که در مدارس هستند مخاطب های مورد نظر حضرت آقا هستند، که بر ما مربیان واجب است همه بچه های حاظر در مدرسه را تحت الشعاع اتحادیه قرار دهیم.
وی گفت:توسعه مخاطب را باید جدی گرفت و اینکه همه دانش آموزان مدرسه جزو مخاطبین هستند واجب تشکیلاتی می باشد.
وی گفت: به گفته مقام معظم رهبری ،جنگ اصلی آمریکا و استکبار بر سر جوانان ما است، یکی از آن گروه هایی که باید از این جوانان صیانت کند انجمن های اسلامی دانش آموزان است،جنگ اصلی ما با آمریکا و استکبار جهانی کف مدرسه است.
نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گفت : اکنون باید حججی وارعارفانه،عاشقانه،مجاهدانه و به گفته رهبری عزیز تمیز برویم جلو و کار تشکیلاتی انجام دهیم.
وی با توجه به لزوم روحیه از خود گذشتگی و کار جهادی در تشکیلات گفت: دشمنان تمام امکاناتشان را به میدان آوردند تا این جوان ها را ببرند، باید احساس اتحاد با همه ی جوان های مومن انقلابی در همه جهان داشته باشید، ما یک جبهه مشترکیم، حق هم همین است، باید یک مقدار جهانی فکر کنید، در دستگاه امام زمان (عج) باید به مسئولیت های جهانی فکر کنیم.ذهنیت بچه های ما باید ذهنیت جهانی باشد، خودتان را برای نقش آفرینی های جهانی آماده کنید.
نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان در خصوص جایگاه هیئت در تشکیلات گفت: واقعا کارکرد هیأت یک کارکرد منحصر است این هیأت با چیز دیگری قابل مقایسه نیست، تنورتشکیلات ما هیات ماست که نان محبت اولیاء الله را به دل جوان می چسباند که البته باید هیات براساس درستی بنیان شود هیئت باید معرفت محور، پرشور و با جوانان و نوجوانان باشد.‌ ظرفیت هیئت بسیار بالا است.
 

تصاویر پیوست
نظرات
ثبت نظر
برای ثبت نظر ابتدا وارد شوید