اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان
استان مرکزی

خبرهای ویژه













تقدیر و تشکر قرارگاه ملی دختران اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان از سردار سلیمانی


بسم الله الرحمن الرحیم

«الَّذِینَ آمَنُواْ وَهَاجَرُواْ وَجَاهَدُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ بِأَمْوَالِهِمْ وَأَنفُسِهِمْ أَعْظَمُ دَرَجَةً عِندَ اللّهِ وَأُوْلَئِکَ هُمُ الْفَائِزُونَ» 

پاسدار سرافزار اسلام و مجاهد فی سبیل الله
شهید زنده، سردار سرلشگر حاج قاسم سلیمانی (زید عزته)
سلام علیکم
خداوند سبحان را شکر گزاریم که به وعده ی خود «أَنَّ اللَّهَ مُوهِنُ كَيْدِ الْكافِرِينَ» عمل کرد و به دست فرماندهی مقتدرانه شما و رهبری حکیمانه امام خامنه ای (مدظله) پایان عمر این شجره خبیثه را رقم زد.
مجاهدت ها و ایثارگری های شما و همکارانتان همیشه در خاطر نسل چهارم انقلاب خواهد ماند و راه شهیدان مدافع حرم را تا برپایی حکومت مهدوی ادامه خواهیم داد.
قرارگاه ملی دختران انجمن اسلامی دانش آموزان این پیروزی شیرین را محضر حضرت ولیعصر(عج)، ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای (مدظله) ، خانواده های محترم شهدای مدافع حرم، جانبازان معظم مدافع حرم، مجاهدان معزز سپاه قدس و مسلمین دنیا صمیمانه تبریک عرض می نماید.
اینجانبان به فرمایشات مقتدایمان مبنی بر عدم تغافل از «کید دشمن» لبیک گفته و آمادگی خود را جهت انجام «کار فرهنگی بصیرت افزا» در عراق و سوریه اعلام می داریم.
قرارگاه ملی دختران آماده همکاری و ارتباط با دانش آموزان مسلمان کشور های عراق و سوریه می باشد.
در پایان آرزومندیم به یاری خداوند متعال و تحت رهبری داهیانه ی امام خامنه ای به زودی شاهد نابودی کامل  «طواغیت جهان» باشیم و تا آن روز از مبارزه دست نخواهیم کشید.
آرزوی توفیقات روز افزون برای شما فرمانده شجاع و همکاران فداکارتان داریم.

تصاویر پیوست
نظرات
ثبت نظر
برای ثبت نظر ابتدا وارد شوید